Bienvenidos / Welcome

viernes, 17 de abril de 2009 0 comentarios
Hola a todos ! Gracias por pasar por mi blog. A penas estoy empezando con el scrapbook pero estoy completamente fascinada con él. He visitado muchos blogs y estoy impresionada con la creatividad de las personas. Hacen cosas increíbles. Yo apenas estoy aprendiendo y consiguiendo materiales que en México no son tan comunes pero afortunadamente si uno busca encuentra. Espero que vengan a visitarme seguido para que vayan viendo la evolución de lo que voy aprendiendo de todos Uds. los que tienen ideas tan lindas y creativas.

Adoro a los animales por lo que también van a encontrar información relacionada con la protección animal. Soy voluntaria en una organización pro animal. Estas son mis dos grandes pasiones que pienso compartir en este blog. Asi que bienvenidos y vuelvan pronto :-)


-------------------------------------------------------------------------------------------

Hi everybody ! Thanks for visiting my blog. I've just discovered scrapbooking and I'm completely fascinated by it. I've visited so many blogs and I'm really impressed with people's creativity. They do amazing cards, layout and all sort of crafts. I'm just learning and trying to get hold of scrapbook material which is a bit difficult here in Mexico. But fortunately I've been able to find some scrapbook providers. I hope you come and visit frequently so you can follow my scrapbook improvements.

I love animals that's why you will also find information related to animal rights in this blog. I'm a volunteer in an animal rights organization here in Mexico. These are my two passions scrapbooking and animals and I intend to share them here in this blog. Welcome and hope to see you around :-)

0 comentarios:

 

©Copyright 2011 De Scrapbook & Animales | TNB